Septembra se je začela nacionalna HPV medijska kampanja, ki jo v okviru projekta PERCH vodi Onkološki inštitut Ljubljana v sodelovanju z Nacionalnim inštitutom za javno zdravje in Ministrstvom za zdravje, ki projekt tudi sofinancira. V medijski kampanji preko različnih komunikacijskih kanalov sporočamo staršem (jumbo plakati, radijski oglasi, splet, družbena omrežja) ter mladostnikom (družbeno omrežje Joonglaa), da okužba s HPV povzroča 6 različnih vrst raka. S kampanjo želimo povečati osveščenost o HPV in s tem dolgoročno vplivati na povečanje precepljenosti proti HPV in ponovno vzpostavitev zaupanja v varnost cepiva proti HPV.
Lani se je v okviru projekta PERCH oblikovala supina za usklajeno komuniciranje o cepljenju proti HPV v Sloveniji. V njej sodelujejo vsi najpomembnejši deležniki na področju HPV, in sicer Onkološki inštitut Ljubljana, DP ZORA, Nacionalni inštitut za javno zdravje, Ministrstvo za zdravje RS, Zveza slovenskih društev za boj proti raku, Sekcija za šolsko, študentsko in adolescentno medicino pri SZD ter Sekcija za primarno pediatrijo. Glavni namen skupine je zagotavljanje usklajene komunikacije o HPV na nacionalni ravni, predlaganje izboljšav pri dostopu do cepljenja in pomoč pri oblikovanju politik. Iščejo se rešitve in pristopi, ki bodo pripomogli k oblikovanju kakovostne nacionalne komunikacijske strategije o HPV, ki nastaja znotraj projekta PERCH.